środa, 13 lutego 2013

13/02/2013

Gdy dzień za dniem
jak w galopie koń
szybko mknie przed siebie.
Nie mówi nic, nie pyta też
tego kto nie w potrzebie
lecz Ci co chcą, myślicielami się zwą
setki pytań mają
zawsze się zastanawiają.
co ma sens, a co nie
wrażliwe dusze mają
ciągle rozkminiają
ważne jest, znaleźć życia sens
pasję mieć, czegoś chcieć
dążyć do tego, mieć ukochanego
życie brać pełnymi garściami
nie dać się omamić
temu co złe, złudne i niepotrzebne
temu przez co uśmiech blednie
być wytrwałym wojownikiem
nie bać się starć z przeciwnikiem 
duma, godność to podstawa
dobry humor to zabawa
serce otwarte miej dla wszystkich
lecz zaufaj niewielu
pozbawisz się niepotrzebnych
trosk, łez i złudzeń.

Siedziałam na plaży i taki splot słów przyszedł mi do głowy. Podoba Wam się? Myślicie, że powinnam tak pisać?



11 komentarzy:

  1. 100 % Kafiowe :) :* Przyszywak

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi to jak hip hopowa piosenka - może Harmoniusz powinien do tego ułożyć muzykę :-) hit murowany :-) / Tygrys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hip hopowa? No proszę Cię... Toż to poezja. Phi ;)

      Usuń
  3. jak poezja to mocno hiphopowa - spróbuj to zaśpiewać! :-) /tygr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hip hopu nie chcę. Jednym słowem mnie zniechęciłaś ;)

      Usuń
  4. Pomyslalam dokladnie to samo co Tygrys ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam pouczona i już wiem, że mój wiersz można zaliczyć do stylu jakim jest Strumień świadomości.
      "Strumień świadomości (ang. stream of consciousness) – termin literacki, oznaczający rodzaj monologu wewnętrznego. Jest to w pierwszym znaczeniu zapis umysłowego przeżywania człowieka, nie tylko tego co aktualnie słyszy, widzi i czuje, lecz również myśli, skojarzeń, które mu się nasuwają. Wiąże się z tym zapis myśli i odczuć, narracja wyłącznie subiektywnymi odczuciami."

      Usuń
  5. to masz juz tytuł piosenki :-) /tgr

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem, że wielu mi zazdrości,
    że mogę wygrzewać swoje kości!
    to jest mój strumień świadomościiii!
    tu nawet ryba nie ma ości! :-)

    PS: a tak na serio Kafiulku to pisz i rób to na co masz ochotę :-) a innym nic do tego! :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jest tytuł piosenki gotowy :* M zadeklarował, że jeszcze usłyszę te słowa w piosence :*

      Usuń